Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 22:59 - За бизнеса
Автор: dolce Категория: Бизнес   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Направило ли ви е впечетление как в бг са организирани нещата в бизнеса? на мен ми се случи да се сблъскам с цялата тромава, корумпирана и самодоволна категория хора наречена "държавна администрация". Имах идейка:) моя си малко луда но аз съм си такъв по лудите идейки. И така оставаше да намеря пари за реализацията. Малко трудно ама не и невъзможно. Тъкмо се бях развел станал общински съветник в един не много малък град и изпаднал в дупка т.е. не ми се занимаваше с нищо щото не ми се работеше за хора под моето равнище които имат пари щото са човек от някой кръг. И седя си един ден чудя се от де да намеря 100 на лева за предстоящите празници и телефона звъни. Вдигам казвам -Моля и отсреща чувам - Обожавам гласа ти рано сътрин преди да си пил кафе! Обажда се една колежка с която поработвахме за една циганска фондацийка и си докарвахме някой лев за харчалък. _ Казвай какво има толкова рано в 8 едва ли се обаждаш само да ми чуеш гласа преди да съм пил кафе. викам и аз И започва тя да ми обяснява че имало конкурс за идеи и които минели през ситото щели да бъдат финансирани на 70% и парите нямало да се връщат. Тъкмо викам си работа за мен ама сигур си има и уловка? Тя вика няма бе просто ще ходиш на един курс после минаваш изпита и ако го вземеш пишеш бизнес плана ако го одобрят дават ти парите и ти действаш. Викам и виж сега ако си в службата слагай кафето аз идвам. След по малко от половин час съм се наредил аз кат куче в каруца и слушам. Вика тя ти нали искаше да гледаш някакви гадини сега може и да намериш парите да ги закупиш. Викам си става ама все пак уловката требе да е скрита някаде. Тя вика няма бе просто иди до там и виж какви са условията и не се прави на голямата работа не казвай че си участвал в писането на проекти по Фар а се прави на глупав вземаш всички матеряли които докопаш и идваш. И отидох взех матерялите. Първо написах заявката, интересното беше че в условията беше казано не се финансират дейности в селското стопанство. А така ами сега? И седим ние тя вика жалко и ко прайм сега? Викам айде да отидем след като свършиш да пием по една ракия за успокояване. Отидохме и докато си броим стотинките и се чудим дали само да пием по едно или ще ни стигнат за по още едно. И докато седим и се кумим мен ми идва великата идея викам и абе Наде що да не пишем че ще правим продукти за бита бе? Тя вика ама нали гледасх гадини бе? аз и викам а те ко прайкат? Тя вика ами нали казваш че правели био торове? Е викам и аз то био торове стават и за цветя бе дай да опитаме пък ко стане .......... само един проблем има тя вика какъв? Ами ако да речем ми дадат цялата сума аз от де ще взема 3.500 лева? Тя вика споко като опрем до там ще го измислим. И така седнахме написахме една заявка "Създаване на предприятие за преработване на био разградими отпадъци и създаване от тях на продукт използвам в оранжерийното и цветарското производство " И взе че мина. Ходих на курс взех си изпита, изхарчих парите и започнах да произвеждам . Да де ама в един момент се оказва че гадините дето ги гледам ги нема в БГ официално ги нямало. Надя вика дигай си мързеливия з.........к и отивай в министеството на екологията. Отивам аз намирам нужния отдел влизам и казвам вижте сега аз съм от село и незнам дали трябва вас да попитам ама нещо не мога сам да се оправя. Хората много любезни и един чичко на около 60 години вика казвай младеж! И младежа му казва, чичкото вика виж сега тука нема как да говорим айде да отидем до долу да изпием по кафе там ще ти обясня всичко. И там на масата ми каза следното нали знаеш как е в нашето министерство? викам кажи как е ? Той вика следното: Ами даваш нещо под масата и твоята работа става! И.............................



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dolce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153630
Постинги: 60
Коментари: 104
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031