Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2008 01:25 - бе стига с туй заглавие бе
Автор: dolce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2273 Коментари: 7 Гласове:
1



Бе седя си днес :) пред ТВто и зяпам. Тече поредния конкурс некакъв си по БТВ /да уточня не съм фен на БТВ освен в случаите че дават някой филм който е излязъл да речем преди 3-5 години и аз все още не съм го гледал. Филмът трябва да е с действие, да има поне две кофи кръв и да е американски щото се наслажвавам че не съм като тях. Чи кат свърши да съм си доволен от себе си./
 Та така седя и гледам некакъв конкурс. Питам аз домашните кой туй?  Викат ми днес текат последните концерти на Мюзик Айдъл /май тъй се пише на БГ/ и са последните номинации ли последните илюминации ли де да знам не разбрах. Бе аз май в последно време нещо много взех да не разбирам ма предполагам ще е от озоновите дупки ли или от извънземните ли де да знам ма карай де. Та усветляват ме че таквоз било то туй. Ми кат са 5 биологични единици
 /Тъщата, котката, шурея, жената и кучето подреждам класацията по степента на интелигентност/
(Ма много умно куче имам, никога не ми възразява)  а аз съм сал една е ми се налага да слушкам и вместо да взема дистанционното и да си пусна по кабелната поредната американска тъпня за да се изкефя колко съм умничък седя и гледам /демокрация майна/.
Та кво ми направи впечетление:
1во квой туй жури бе таранкоооооооооо?????????? - единия дебел и прост кат гъбена чорба /да ма извиняват гъбарите ма думата такава/ , другата неква пеела в германия ми да оди да си пей бе аз лично даже не съм я и чувал /верно че от как тъщата ми прасна една майчинска плесница не дочувам ма все пак/, третата пеела чалга /чи чалгата музика от кога стана/, четвъртия арменец /ко прай там арменец що не си е в армения?/ па за онзи цоцоман /така циганите дет аз не им викам ром - щото си е обида за питието наричат другите цигани дет лично те не уважават/ нема да говоря щото чувека шъ вземе ме чете и попадам по ударите на баре три наредби за защита на малцинствата хем циганин, хем педераст, хем умствено недоразвит
2ро Що разни педали /опса май сега им викат друго яче геьове или геюве или гейове те тез думи не са ме учили в училище как се пишат та затуй не ги знам/ се моткат на ектрана?
3то То къв конкурс туй бе? - има там едно момче май Иван му викаха ми то момчето каза че е велико бе да му дават наградата и да я свършват таз тъпня чи да почнат да ми пускат любимите филмчета
4то туй веке много на сериозно - не дай боже таквизи да ги пуснат да излязат от БГ и някаде по света да се похвалят че са БГта
Та таквази ми ти работа драги ми Смехурко        :(
твой приятел вечен сбъркан Пътиланчу



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Ха ха ха,
18.03.2008 01:36
предупредиха ме, че като се използва думата "чалга", трябвало да има "с извинение", хи хи хи.
цитирай
2. dolce - ;)
18.03.2008 01:52
бе кой тва бе
я го дай на мен да ми ги каже тез работи
цитирай
3. gothic - Я, ма и ти ли ги взе за геювци? Аз ми...
18.03.2008 02:06
Я, ма и ти ли ги взе за геювци? Аз мислех че сам само аз, та жената ме кастри "Кво им е на момчетатааааааа не са дъртаци като тебе, я" А майтапа настрана, Фънкара само изглежда така. Яко рокаджия е и пипето му работи на много бързи обороти...А ти де са кри до сега, та те не бех видел?
цитирай
4. dolce - бе тука съм си бе
18.03.2008 02:42
а Фънки може и да е такъв дет викаш ма не го показва и многоооооооооооо грозно беше с туй : цитирам по памет :
разни дебели кво ми се влачат тука :(
цитирай
5. gothic - А, тогава ша та питам нещо. Що е туй ...
18.03.2008 15:04
А, тогава ша та питам нещо. Що е туй геюве бе, приятелю? Да не е туй, дет едно време му викахме педали? И от де иде? От Сергею ли? А женските геици ли се викат? Хросветли ме, мола....
цитирай
6. dolce - moj
18.03.2008 18:52
сега да тъ светна.
с определенията не съм многууу дубре щот има сал 3то отделение
ма знам чи онез дет си ръгат чушки отзад сеа е модерно да им викат геюве ли беше , бе там кот беше де светваш нъл
ма са си останали същите педали мазни , гадни, отвратителни кат преди
и още нещо
доказано е /не от мен де толкоз акъл от мен де/ чи туй е болест дет се лекува ма кой да се сети и да ги прати да ги лекува
за жемските незнам как им викат
цитирай
7. gothic - Не разбрах дип, щот сам много прост. ...
18.03.2008 21:41
Не разбрах дип, щот сам много прост. Ша са напна и като стопла ша ти кажа. Ай със здраве....;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dolce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 154348
Постинги: 60
Коментари: 104
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930