Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2010 22:01 - да даваш ..............
Автор: dolce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2168 Коментари: 4 Гласове:
5



В дни като днешните, забързани, нервни, задъхани за оцеляване ние хората се губим!
Губим себе си, мечтите си, живота си, илюзиите и най - важното ............... човещината!!! Погълнати от безвремието на парите, вещите и стила налаган ни от глобалната простотия забравяме ценностите които са ни помогнали да оцелеем като народ.
Сега сме имали демокрация но нямаме хляб!
Сега сме имали "свобода" но не сме свободни!
Сега сме били в клуба на богатите а деца умират от глад и от болести в България !
Сега един обикновен човек не може да отиде на нормална почивка а управляващите ни демократи ходят по света през месец с пари откраднати от хората!


Е аз определено не искам да имам това. Искам да имам спокойствието да изляза в 1 посред нощ на разходка в парка. Да мога да спя спокойно когато детето ми е навън, да не се будя в пот от кошмари свързани с прехраната на семейството ми!
Искам да да имам правото да не ближа гъза на поредния голям брат, да не се налага да търпя наглоста на чужденци дошли в моя дом да ми дават акъл!
Искам да имам свободата да съм човек и олколо себе си да виждам човешкото в хората!




МНОГО ЛИ ИСКАМ?




Тагове:   даваш,


Гласувай:
5


Вълнообразно


1. stix - Това е, което искам и аз...
05.03.2010 22:09
"Искам да имам спокойствието да изляза в 1 посред нощ на разходка в парка. Да мога да спя спокойно когато детето ми е навън, да не се будя в пот от кошмари"

Това е, което искам и аз... но дори не смея да си го кажа на глас...
цитирай
2. dolce - :)
05.03.2010 22:19
с казване само нищо няма да стане според мен
трябва да направим нещо не мислиш ли?
цитирай
3. анонимен - "Докато мъдрите се намъдр...
05.03.2010 23:51
"Докато мъдрите се намъдруват, лудите се налудуват.......лудите се налудуват!"
цитирай
4. darkanion - според мен
13.03.2010 20:07
описаната политическа йерархизация и обстановка е останка от комунизма.

защото - хората в началото на прехода не са знаели, че трябва да работят, за да имат пари за хляб. (като цяло изобщо цялата трудова структура не е била осигурена, че да стане нещо градивно.)
аз лично се чувствам свободен - и ако някой се опита да ми вземе свободата, ще пострада... рано или късно.
ако човек има морал (какъвто комунистите нямат), ако е в клуба на богатите, ще дава от парите си за благотворителност. защото може да се живее и с малко.

Но хората не знаят май какво значи демократически режим. Защото има ралзика от Свобода и свободия, от законна рамка и беззаконие.

Докато ги има комунистите в България, тя ще си е все зле. Защото комунистическата партия почива върху бедността на хората. Тя се грижи да я има тая бедност, за да я има нея самата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dolce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 154313
Постинги: 60
Коментари: 104
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930