Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 13:00 - ...............
Автор: dolce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 786 Коментари: 0 Гласове:
1



/Много ми е интересно мнението на другите българи по един доста дискутиран през годините въпрос, а именно Гордеем ли се или се срамим от собствената ни история?
Искам всеки да напише какво мисли по въпроса, но да пише за Историята, като цяло.Не само за славните ни моменти на България, но също така и паденията на наще предшественици./


Е аз ще се опитам да ти отговоря на това предизвикателство:
Лично за мен си е гордост да съм българин /оставям настрана че не понасям държавата , управляващите щот са преходни а аз съм вечен и така/ и се гордея с много неща. Ще се опитам да ги изредя но ако наруша хронологията е няма да е болка за умиране /никога не съм бил кой знае колко подреден човек/. Но да започвам стига съм се глумил:
1. гордея се че България е единствената държава в европа носеща името на народа който я населява и то повече от 1300г.
2. гордея се че каквото и да е минало през главите и земите на този народ той се е съхранил
3. гордея се че и да мразим някого запазваме човечноста си
4. гордея се с това че голяма част от сегашните българи са запазили човешкото в себе си въпреки всички неволи и глупости на прехода
5. гордея се че и да не понасяме някого пак сме толерантни и живеем с него без да го дискриминираме
И да обобщя:
Гордея се че българите сме една от най старите нации в Европа и превъзхождаме по почти всичко така наречените ЕВРОПЕЙЦИ



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dolce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 154349
Постинги: 60
Коментари: 104
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930