Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 19:13 - коментар 02.09.2014г
Автор: dolce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2880 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           
 Заплашвал съм рептила  Писковица. Кога беше това бе писковице? Че и с физическа разправа. Ти на героиня ли се правиш бе мърло. Кифло долна , боклук ненаял се изкарваш си парите с лъжи . Нали се сещаш че ръцете и на лъжците които служат на кървави господари са покрити с кръв. Как спиш нощем?  Дай пример кога аз лично съм те заплашвал с саморазправа? Или може само да манипулираш хората боклук?  Що ли ти голямата тлъста демократка не търпиш чуждото мнение несъвпадащо с това на плащащите ти за лъжите? Нали всеки има право на мнение? Или ние които не сме съгласни с вас рептилите нямамаме право на такова. И нас ли ще пращате във филтрационни лагери като дойдете на власт?  Долна фашизоидна измет си! И спирам въобще да се занимавам с теб.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Парцал комплексиран, защо изтри ...
02.09.2014 19:31
Парцал комплексиран, защо изтри предния си постинг?!
Нали си много смел мъж!
Какви рептили, какви акари, какви хлебарки са те пасли бе, ненормалник?!
Или ако някой има собствено мнение, различно от твоето, можеш да си разрешаваш да го нападаш и обиждаш?!
Тук около 2/3 сте за сериозна психиатрична помощ!
Рептили... Сигурно нощно време сънуваш, че си на планетата на маймуните...
цитирай
2. dolce - глупчо,
03.09.2014 00:17
нищо не съм трил за сведение.
turb04 написа:
Парцал комплексиран, защо изтри предния си постинг?!
Нали си много смел мъж!
Какви рептили, какви акари, какви хлебарки са те пасли бе, ненормалник?!
Или ако някой има собствено мнение, различно от твоето, можеш да си разрешаваш да го нападаш и обиждаш?!
Тук около 2/3 сте за сериозна психиатрична помощ!
Рептили... Сигурно нощно време сънуваш, че си на планетата на маймуните...

И кого и с какво съм обидил? Ти имаш право на мнение а аз нямам така ли? Вие сте прави дето лижете гъза на новия голям черен брат а аз дето не ви харесвам не съм тъй ли?
Кой определя правотата а глупчо? Ти ли си критерия? И за рептила писковица ли ревеш като оноден от магаре на поляна? За това недоразумение ли дето прави списъци, сипе закани, и използва положението си в обществена медия за да манипулира?
Я ми кажи бе защитнико ти неино интервю с някой друг освен с блюдолизци на ФАЩ ДА СИ ЧЕ ИЛИ СЛУШАЛ?
А нали журналиста показва всички мнения? Още повече че на въпросната особа се плаща с моите пари. Ай бегай се изясни със самия себе си и недей рева над чужди гробища.
цитирай
3. pravda - dolce
03.09.2014 09:09
Пак да ги го напиша:добре,даже много добре си й го казал на тая евтина журналистическа проститутка!
цитирай
4. apostapostoloff - А мен защо заплашваш бе, изрод?!
11.09.2014 17:14
Ето така:

ей боклук
мислиш че не мога да те намеря? Да не би да искаш да видиш как изглежда вътрешната страна на капака ? Отрепко рептилска имай си едно на им като се прибираш по тъмно. Скоро може да те целуват студен, или най малкото ще ти счупя капачките на коленете да се гърчиш рептил долен!

Изпратено: 13:17 От: dolce

Сега чакай посещения от ГДБОП, защото направих изложение за теб. Много скоро ще бъдеш изправен пред съда, защото смъртните зплахи се едно доста тежко престъпление.
цитирай
5. dolce - тъй ли било?
11.09.2014 20:14
Уплаши ме чак треперя. Когато одобряваш зверства извършени от демонократи сееш омраза си мислиш че ще останеш неназован и няма да има реакция? Пък и аз попитах желаеш ли да ти се случи нали ? Щото това според теб е демократично. И не ме заплашвай с ГДБОП и разни други абвиатури.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dolce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153333
Постинги: 60
Коментари: 104
Гласове: 661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031